Моя прекрасна няня”)) цей серіал мені завжди так дивовижно піднімає настрій …

Субота,ранко,я в кімнаті в гуртожитку…довелося встати о пів на дев”яту і поїхатив паспортний стіл, хоча й безрезультатно…але хоч зрозуміла в якій глуші це знаходиться,там навіть ксероксу немає!!!! тому доведеться їхати туди ще раз в понеділок чи в віторок, але варто було залишитися в Києві в суботу щоб так спокійно їхати в порожній маршрутці=))  зараз як завжди дивлюсь “Моя прекрасна няня”)) цей серіал мені завжди так дивовижно піднімає настрій)) чому в житті все не буває так весело і просто? зате через декілька годинок я буду вдома,мені там нарешті дадуть щось поїсти=))))   Надворі суперкласно,так не хочеться півтори години їхатти в маршрутці…..краще б на потязі,але вставати о п”ятій ранку на потяг о сьомій і чотири години їхати – це  вище моїх сил)) починаю замислюватися над тим,що робитиму півтори неділі влітку до екзамену з філософії,поки буду вдома….. ось чому я не дуже хочу бути вдома – не певна що знайду чим себе зайняти – краще було б кудсь поїхати,але немає сенсу – без дороги це лише тиждень,надто мало….

Leave a Reply

